Webska Kaśka

Jaką stronę wybrać? Podstawowe rodzaje.

Wybór strony, która będzie reprezentowała Ciebie, czy Twoją firmę, musi być poprzedzony określeniem celu. Co chcesz osiągnąć z jej pomocą: sprzedawać, edukować, informować, a może jeszcze coś innego? Cel nadaje kierunek działania i determinuje kolejne kroki. Podpowiada jakie narzędzia wybrać.

Od czego zależy cena strony internetowej?

Cena końcowa tworzenia strony internetowej zależy od wielu czynników, które ją determinują. Czasami jest to ograniczony budżet klienta ale zazwyczaj jej uzasadnienie znajduje się w briefie projektowym. Zawiera on całe spektrum funkcjonalności i mechanizmów działania, uwidoczniając faktyczny zakres prac.

Jak znaleźć właściwe słowa kluczowe

Punktem wyjścia, przejścia i płynięcia po powierzchni jest badanie słów kluczowych, a także oczekiwań i potrzeb Klientów. To jedyna droga do zrozumienia tej zmiennej konstrukcji. Słowa kluczowe dotykają różnych obszarów ściśle zależnych od Klienta, dlatego ważne jest ich jak najlepsze dopasowanie.

Widoczność strony internetowej

Stworzyłeś/-aś stronę i zastanawiasz się, czy jest już widoczna w wynikach wyszukiwania? A może chcesz przyśpieszyć proces indeksowania strony? Pokażę Ci jak samodzielnie otworzyć przepływ twojej witryny, by móc rozwinąć żagle. Google tylko czeka, by otrzymać wartościowe treści właśnie od Ciebie.

Jak zarządzać czasem, by osiągać cele szybciej.

Czas to pieniądz ale jest również atrybutem do realizacji celów. Wystarczy umiejętnie zarządzać czasem aby pojawiła się wartość dodana. Co jest tą wartością dodaną? Czas mimo, że jest względny, daje możliwości. Mamy czas mamy możliwości, nie mamy czasu nie mamy możliwości.